Mens infans in corpore adultus

plm

1 decembrie

Posted by credal on December 1, 2011


Dialog de 1 decembrie, in zona cu defilari cu cocosi de munte, cu hoarda prostilor albastre, etc.:

Reporter(ita): La un moment dat din zona voastra s-a auzit, asa, un “uau!”. De ce-ati facut asta?

Copiii: Pentru ca ne-a placut.

Cine angajeaza, fratilor, oameni de astia?

——–

Antena 3: aduc un copil care e geniu, asa se zice. Dar nu stia sa lege 2 vorbe. Nu asta e important, dar m-a distrat cat de mult il tragea idioata aia de limba sa zica ceva de basescu sau boc. Il intreba de oameni politici. El saracu, fiind in clasa a doua a zis ca nu stie ce e politica si ce inseamna oameni politici. Bineinteles a fost invatat sa zica frumos de Voiculescu.

———

Tot o aud pe asta cu “treceti batalioane romane Carpatii”. Am si eu o rugaminte, daca tot le treceti, nu aruncati cutiile de bere pe unde vi se scoala pula, ca vreau si eu cand mai trec pe acolo sa respir un aer curat, nu tampoane si prezervative

———–

Da chiar, am vazut niste cascheti calare pe cai, cica aia erau pt mentinerea linistii in bucuresti sau ceva in genul asta. A vazut careva un politist de asta pe cal prin Bucuresti?

———–

De ce pula mea se dau tone intregi de fasole cu carnati in multe orase? Parca ne era mila de caini, de cai, de rosii de munte, de delte. Stratul de ozon nu conteaza? futuva-n gura de besinosi.

———–

D.aca E.xista P.oate R.omani O.arecum S.etaT.i pe intrebarea de ce dracu nu sunt la ora asta intr-un bar anume in cluj in curs de muteala asteptand gorgoroth imi pare rau dar nu am niciun raspuns.

2 Responses to “1 decembrie”

  1. Corina said

    Aia calare aveau pungute de unica folosinta si lopatele dupa ei?*

    In rest, eu ma gandesc daca sa imi pun sau nu un status pe FB si messenger, cu o replica (nu foarte) subtila la adresa astora in care se trezeste patriotismul o data pe an.

    (*ori caii aia sunt dresati sa faca la olita?)

  2. credal said

    ha ha, nu am vazut😀 am vazut doar ca erau parca proaspat scosi din folie

Leave a Reply

 
