Mens infans in corpore adultus

plm

Lasati ceapa verde sa moara cu demnitate!

Posted by credal on April 12, 2012


Mie imi place carnea. Nu stiu de ce, probabil pentru ca am canini si sa nu se plictiseasca si ei. Nu am nimic cu cei care nu prefera carnea. Asta pana cand ma arata pe mine cu degetul ca pe un monstru pentru ca omor animale ca sa le mananc.

A aparut pe facebook o poza cu o duduie cu o pancarda prin care plange de mila mieilor. Hai ca pun o bucata din poza chit ca ma bate copyright-ul.

miel, paste

Lumea a inceput sa dea share la poza asta in draci. Toti sfintii. Sunt curios oare cate dintre persoanele care sunt de acord cu imaginea asta isi duc copiii la gradina zoologica. Sau au accesorii de piele. Sau cate donsoare care iubesc mieii, pentru ca asa le-a spus societatea, isi cumpara machiaj cu sclipici. Sclipici de ala sapat in mine, de copii cate 16+ ore pe zi, platiti sub orice critica sau chiar neplatiti si batuti daca vor sa scape.

Eu nu zic ca sunt cel mai corect din lume. Nici pe departe. Dar ma irita moda asta de cacat. Cum apare ceva prin ziare/pe la tv/ pe net – hop si eu sa ma dau mare iubitor de orice. Hai sa fim toti vegetarieni, saracele animale, uite ce ochi frumosi au! Hai sa stingem becul si sa o ardem pe smartphone in perioada aia, vorba cuiva. Hai sa salvam paduchii din padurea letea, ce mai conteaza ca eu imi cumpar mobila noua la fiecare trei ani! Hai sa infiem copii din Oceanul Indian, saracii au ramas fara parinti, ce mai conteaza ca noi avem orfelinatele pline! Daca asta va face pe voi sa dormiti mai bine, fie. Daca va place sa fiti vite, si nu vedeti mai departe de curu’ vacii din fata voastra, bine. Dar nu ma mai aratati pe mine cu degetul!

M-am uitat si eu printre cei care au dat share la poza. Un stimat domn ne ia cu frumosul: “marea parte a prostimii mananca miel de Paste fara sa aiba habar de ce”. Adica ce reprezinta mielul, sacrificiu, chestii-socoteli. Ba eu stiu de ce mananc miel. Ca imi place gustul. Si gasesc miel in aprilie-mai. Mai rar in restul anului. Si nu ma luati acum ca de ce sarbatoresc Pastele, ca nu sarbatoresc nimic. Beau si mananc ca in orice alta zi.

O duduie de data asta ne face sa ni se rupa inima in doua de delicate ce e ea: “As prefera sa cresc mielutul pana se face maaaaaare si moare de batranete si de viata buna, nu de cutit!” Asta mi-a placut. Mi-a placut pentru ca are pozele puse pe public. In cateva poze este sotului ei, pe balta. Ca orice om care se respecta cand merge pe balta, are o captura frumusica de peste. Captura de aia de te duce imediat cu gandul la borsul din “Operatiunea Monstrul”. Oare duduia are idee ca pestii aia au murit sufocati? Ghinionul lor e ca nu au invatat sa tipe si nu si-au crescut gene, sa aiba ochii dragalasi. Dar vai, sa nu omorim mielul cu cutitul!

Ca tot vorbeam de copyright, tipul de a pus poza aia pe facebook, dupa pozele de pe pagina lui, pare ca fumeaza. Poate ma insel. Dar daca fumeaza, s-a uitat vreodata in ochii unui brad sa vada daca ii place fumul lui de tigara? Ca tot am vazut ca-i place la munte.

Noroc ca mai gasesc si oameni intregi la minte :)) : “De-asemenea sunt de parere ca ar trebui creata o campanie pentru a stopa avorturile gainilor: Sa dam o shansa oului!”

Si o intrebare de baraj: cum e mai putin brutal sa omori o salata verde, smulsa cu mana din pamant, sau taiata cu foarfeca de la radacina?

2 Responses to “Lasati ceapa verde sa moara cu demnitate!”

  1. dushrece said

    ba, si plantele au ochi :)) rofl. trebe mancat tot ce trebuie mancat :))

  2. credal said

    Pai da, ca tot ce zboara se mananca. Si ce nu zboara.

Leave a Reply

 
