Mens infans in corpore adultus

plm

Cabana Suru – Munții Făgăraș

Posted by credal on July 16, 2012


Auzisem ca s-ar fi deschis noua cabană, așa că am dat o fugă pînă acolo (14-15 iulie 2012). Cabana este gata de vreo 2 săptămîni, se poate sta acolo.

  • Cabanier: Fane 0746-652135
  • Nr. locuri: nu am numărat exact, dar cred că undeva în jur de 12
  • Preț cazare în cabană (eu am dormit afară semiacoperit): 25 lei
  • Mîncare( ce am mîncat eu):
    •  ciorba de cartofi + iahnie de fasole cu afumătură la ceaun si salată de varză – 22 lei
    •  mic dejun constînd în salam de Sibiu, brînză, ardei + ceai de bujor din partea casei – 8 lei

Leave a Reply

 
